Idag är en dag som………………………..

jag först kände mig så lycklig över, men som övergick i vemod och frustration………………

Livet är inte enkelt……………….men vem har sagt att allt ska vara enkelt?   Man går igenom olika prövningar, möter vackra människor som man håller av………….mister dem oxå……….men livet går vidare trots allt och man blir starkare för varje gång……..inte först men efter ett tag så går det bättre.

Hittade bilder i datorn som jag tog i höstas vid Trolle hallar på andra sidan Hallandsåsen. Här är vackert och trolskt. Regnet piskade ner och kameran blev blöt, men några bilder speglar mitt sinneslag just nu.

Tears from heaven

 

Never be mine

I morgon är en ny dag……låt oss se vad den har i sitt sköte……något gott? hoppas jag! 🙂

Someone? Somewhere?

 

 

~ av chralex på 2012/12/06.

2 svar to “Idag är en dag som………………………..”

  1. Vad har hänt? Du vet du kan höra av dig när du vill! Kram!

Kommentera

 
