Tittade in i mina sommarbilder och längtar tillbaka………..

Ett hopp för att vintern ska bli kall (ca -7 gr) vindstilla, klarblå himmel, sol och snö (ca 20 cm) så att man kan vara ute och njuta med picnic, skidåkning och fotografering!

Sitter vid datorn och tittar runt bland mina bilder från i somras. En vacker sommarkväll körde jag, min dotter Alexandra, hennes pojkvän Adam och svärföräldrar Dan o Anita ut till Lagans mynning och hade picnic. Det var så vackert och jag kunde ta lite roliga bilder.

Ett hopp för framtiden!

Carpe Diem………..

Move on………don´t  look back!

Kloka ord kan behövas……titta inte tillbaka, bara se framåt!

För en stund sedan slog jag itu mitt vackra loppisdricksglas. Jag hittade tre stycken som jag blev så väldigt förtjust uti. Dessa är mina favoriter och jag använder dem dagligen. Nu var jag slarvig och slog bort en skärva på den ena. Det var nästan så att tårarna kom och jag grämer mig väldigt över mitt slarv. En riktigt klumpeduns har jag blivit. Nåja, nu ska man ju inte gråta över spilld mjölk och så får jag ta mig i kragen och gå vidare…………….

Fototriss nr 197.http://fototriss.blogspot.se/

~ av chralex på 2012/11/10.

20 svar to “Tittade in i mina sommarbilder och längtar tillbaka………..”

  1. Vem längtar inte efter sommaren? Du får leta glas på Tradera 😉

  2. Jag vill också ha sommar och sol och en nytvättad mc att hoppa på och dra iväg med…

  3. Fin bildserie! Lite nostalgisk blir man av sommarkänslan 🙂
    http://provtyckningar.blogspot.se/

  4. Härligt stämningsfullt motljus i din triss! Levande bilder…
    Gillar trissen!

    • Tack, det är spännande med motljus, både när siluetten blir helt svart eller att man svagt kan se färger på kläderna! 🙂

  5. Fina bilder på tema rörelse!

  6. Härlig somrig triss med fina rörelser!
    Ha en bra dag!

  7. Underbara bilder och kloka ord om att se framåt. Det är framtiden vi kan förändra.

  8. Inte BARA roliga bilder du visar.;-) Helt underbara i ljus och rörelse. Så himla snyggt 🙂

  9. Vilka underbara bilder och häftiga rörelser…=)

    Kram Ninni

  10. Riktigt härliga bilder!

Kommentera

 
