Hjärteform!

Nu har jag fått igång min dator igen efter att den har krånglat sedan torsdags kväll!  Tänk vad man blir fäst vid sin dator. Inga mail, inga bloggar eller fb som man kan kolla, recept och roliga vandringssidor heller. Något med mitt bredband krånglade och supporten på min leverantör fick hjälpa mig! Såklart var det inte något som var svårlöst utan de fixade detta på ett kick! Jättebra! 🙂

Nu gör jag egen müsli i ugnen och den blir riktigt god och så får man en müsli som är ”lite” nyttigare än de som man köper.

I söndags var jag på Ikea och köpte stora glasburkar med gummiring! I en av dem tänkte jag göra limoncello. Är det någon av er som har gjort sådan citronlikör förut? Har ni något enkelt recept?

Laholmsbukten har varit full med is ett tag och där hittade jag mitt HJÄRTA!  Kan ni se det? Detta är mitt bidrag hos Helene Alt som är Vakkert denna gång!

 

Fler bidrag hittar du här: http://helenesblogadresseat.blogspot.com/2012/03/mandagstema-30.html

~ av chralex på 2012/03/06.

6 svar to “Hjärteform!”

  1. Jag ser det! Otroligt vad mycket is där är!

  2. Jag såg det direkt….coolt.
    Sitter just nu och kollar på vandringsleder, det finns många fina ställen att åka till.

  3. Wow, vilken fin bild på naturens under!!!
    Ha en fin vecka.

Kommentera

 
