Cirklar…………..

är temat hos Helene Alt som är vakkert!

Jag tycker att jag själv har cirklat rundor, precis som katten runt het gröt. Men nu har karusellen stannat och jag har klivit av. Det betyder att min kamera har kommit hem igen, rengjord och snygg! 🙂 JAG HAR MIN KAMERA NU! 😀

Efter jobbet idag rusade jag iväg och körde ut till havet. Det ska ju bli dåligt väder i natt igen och då  måste man ta chansen och rusa iväg. Havet har haft is och nu när det regnade och ruskade så trycktes isen upp i högar. Det var jättevackert där ute. Laholmsbukten kan vara fin även på vintern. 🙂

Jag letade lite ibland bilder på datorn och då hittade jag denna som jag tog i höstas en vacker daggvåt morgon.

 Kände faktisk för att lägga in en bild till……… den gör mig helt vild på sommaren. Längtar som en tok dit! 🙂

Fler bidrag ser du här:

~ av chralex på 2012/02/20.

10 svar to “Cirklar…………..”

  1. Det såg väldigt mäktigt ut med dom stora högarna. Vilken kraft det måste vara för att trycka upp isen så.

  2. Det første billede er jeg helt vild med! SMUKT og perfekt til dagens emne!

    🙂 Dorthe

  3. Løvetann med is var vakker, men kan du skjønne hvorfor jeg ble øltørst?
    God kveld 🙂

    • Javisst blir man sugen på en öl en varm skön sommarkväll! Men okej, öl kan man dricka närsomhelst också! 😉 Ha en fin kväll du med!

  4. Kjempefine bilder! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

  5. Hvor er det et super godt billede af mælkebøtten.. Godt valg til dagens tema 🙂

Kommentera

 
