Ordlös Onsdag: 20, tjugo, tjog

Fler bidrag hittar du här: http://zerowordsphoto.wordpress.com/2012/02/13/ordlos-onsdag-v-7/

OO-logga

 

 

~ av chralex på 2012/02/14.

22 svar to “Ordlös Onsdag: 20, tjugo, tjog”

  1. Vilken fantastisk blomma! Är det verkligen den oansenliga kaktusen som blommar så?

    • Ja, den är så fantastisk fin. Hoppas att jag kan få den att blomma igen. Jag fick den av min broder och svägerska som hämtade den i Australien. Kul att jag kunde få den att blomma! 🙂

  2. Vakker blomst.
    Nydelig bilde.
    Ha en flott dag 🙂

  3. Oroligt vacker blomma, blir kär. Toppen!

  4. Flot billede, ca 20 blade ?…Skønt blomst…

  5. 20 blomblad fint sammankopplade till en riktigt vacker blomma på kaktusen 🙂

  6. Så vacker och ståtlig blomma. Kan blombladen vara 20?

  7. Fint fotat med det naturliga ljuset från sidan!

  8. Vilken vacker blomma.
    Tänk att den där lilla kaktusen kan ge den magnifika blomman. 🙂
    Du verkar ha gröna fingrar.
    Så passande med de tjugo blombladen!
    Läcker tolkning.

    • Tack! Gröna fingrar vet jag inte, jag hade antagligen låtit den svälta och så tror den nog att den ska dö för då blommar sådana som bäst! 😉 Det var den enda bild jag kunde hitta med 20! 😀

  9. Fin bild 🙂 Jag var i Laholm idag… och på stranden, utan kamera 😦

  10. Vakker rød blomst med passelig antall kronblader:)

  11. Hej Christel!
    En sådan kaktus har jag haft i många år men aldrig fått den att blomma.
    Så du måste ha gröna fingrar.
    O så fin blomma det kunde bli.
    Jag får nog också svälta min o se om den kan blomma.

Kommentera

 
