Sett utifrån…………

Idag har det varit fantastiskt fint väder, riktigt underbart frostigt och perfekt fotograferingsväder!!!! Om jag nu hade haft min kamera så hade jag definitivt tagit ledigt från jobbet och fotat en massa bilder. Men nu är det så att min kamera har inte kommit hem än, typiskt ilandsproblem, men jag lider faktiskt! 😦  Äsch, så dumt det låter. Jag har faktiskt klarat mig rätt bra och jag har faktiskt inte drömt mer om min kamera och ryckningarna har avtagit……..lite…iallafall! 🙂 Fast i förmiddags ringde jag till affären som jag lämnat in min kamera hos och undrade om de har hört något! Näeeee? De hade de inte men vi ska ringa dit direkt! Efter några minuter ringde de tillbaka och nu…..nu är det på priolistan att fixa min kamera. Nu????  Först efter 4 veckor! Din kamera kommer i veckan! Jippie!!

Så nu har jag klagat av mig lite på klagomuren! 😉

Temat hos Helene Allt som är vakkert är Sett Utifrån:

Denna lilla figur satt i ett fönster på en jättestor byggnad i Stockholm vid Danvikstull! Det måste vara en vaktmästare eller någon som ville pigga upp vardagen! Visst är han gullig! 🙂

 

Fler bidrag kan du se här:  http://helenesblogadresseat.blogspot.com/2012/02/mandagstema-27.html

~ av chralex på 2012/02/13.

20 svar to “Sett utifrån…………”

  1. Hvor han sød som han sidder der.. 🙂 Dejligt at du snart får dit kamera tilbage.

  2. Vad ensam han ser ut!

  3. Så puttenuttigt!

  4. Vilken söt bild, ja nog kan det vara vaktmästaren;-)))
    http://ingemix.bloggplatsen.se/2012/02/09/7290265-himmelsk/

  5. Hvor er han sød ham bamsen der sidder i vinduet og kigger ind i stuen…;-D

  6. Vilken go´syn! Nalle som sitter där och kikar….
    Påpassligt fångat!

  7. Artig bilde 🙂 Man kan bygge en historie rundt dette 🙂

    • Tack, ja man kan fantisera ihop en spännande historia kring lille nallebjörnen! Han sitter där och betraktar prinsessan som väntar på att prinsen på den vite springaren ska komma och befria henne ifrån fångenskapen i den stora stora mörka fabriksbyggnaden, där ett stort troll har fängslat henne! När prinsen kommer knackar nalle på fönstret och visar vägen och…………………

  8. Koselig bilde! Så kan man fantasere om hvem den fine bamsen tilhører 🙂

  9. Stakkars liten, sitte ensom innenfor.
    Flott bilde.
    Ha en fin kveld 🙂

  10. Han ser lite ensamt ut, men vem vet vad han har för sällskap där inne. Han har det kanske hur bra som helst. 🙂

Kommentera

 
