Ordlös Onsdag: Huvudsaken…..

Här är mitt ordlösa bidrag;-)OO-logga

Fler bidrag hittar du här: http://zerowordsphoto.wordpress.com/2012/01/23/ordlos-onsdag-v-4/

~ av chralex på 2012/01/24.

22 svar to “Ordlös Onsdag: Huvudsaken…..”

  1. Va? Har den öppnat redan? Vilken blick 🙂

    • Jag har bara förberett bidraget i kväll, men i morgon så sätter jag in den i inlägget hos OO! Ja, det här är en riktig tuffing! 😉

  2. Men du, glöm inte att du måste ha deras logga med… De har många regler som ska följas! Jag funderar på mitt bidrag än…

  3. Vilken ståtlig en! Jag var tidigt ute i morse tyckte jag ändå hamnade jag trea!:)

  4. Vil ikke ha sånn i nesen, men kanskje hovedsaken for bæreren?
    Ha en deilig dag 🙂

  5. Vacker ko. Sitter faktiskt och dricker mjölk här till min frukost. Det säger mycket om hur viktig kossan är. Toppenbild!

  6. Snygg pannlugg!

  7. En fin en, kan ikke se om det er en kvie eller tyr, ligner mest en tyr, men jeg er heller ikke fra landet af 😉

  8. Du får kopiera deras logga och klistra in hos dig!

  9. En staut og flott ku!
    Flott bilde 🙂

  10. Sötnos med snygg frisyr men vad har hon i näsan?
    http://ingemix.bloggplatsen.se/2012/01/25/7174304-onsdagstema/

    • Piercing, dagens mode! Har ingen som helst aning om anledningen, alla dessa kvigor hade samma, kan det vara en modemedveten bonde? 🙂

  11. Kul bild på söt ko men vad har den i näsan. Är det det som är huvudsaken ? Nä, måste vara mjölken förstås 😉

Kommentera

 
