Ordlös Onsdag: Miniatyrer

Mitt bidrag i Ordlös Onsdag!

 

Fler bidrag hittar du här: http://zerowordsphoto.wordpress.com/2012/01/16/ordlos-onsdag-v-3/

~ av chralex på 2012/01/18.

12 svar to “Ordlös Onsdag: Miniatyrer”

  1. Underbar bild på spindeln. Kom inte för nära !! 😉 men den gör sig verkligen på bild i fullskärm. Toppen bra bidrag till temat.

    • Tack! Jag har någon sorts hatkärlek till spindlar, titta på dem på avstånd men absolut inte ha dem på mig för då får jag panik! 😀

  2. Fin bild med gullig spindel!

  3. Aner ikke hva slags edderkopp det er.
    Men liten er den.
    Ha en fin kveld 🙂

  4. Huu, otäckt kryp, litet otäckt kryp ;0) Bra fotat!

    • Tack! Jag håller med dig, det är ett otäckt litet kryp, men vacker på lååååångt avstånd! Tur man har zoom! 🙂

  5. Huu, gillar inte riktigt dessa kryp! Men din tolkning är bra!

    • Tack, själv är jag rätt nöjd med bilden, tack vare att spindeln satt stilla, för om den hade hoppat på mig hade jag nog svimmat! 🙂 Tycker inte om spindlar alls! I så fall på avstånd! Hihi.

  6. Vacker bild. Det får en att tänka på vissa grottor som man har krupit i.
    Man kan ju inte mer än älska dom små överlevarna. 🙂

Kommentera

 
