Förtvivlad, har separationsångest……….

…..för idag har jag lämnat in min kamera för en rejäl rengöring.

 Den är i stort behov av rengöring för det blir suddiga fläckar på bilder med himmel och ljusa skyar! Inte kul när man tar en massa bilder och alla blir dåliga! Den kommer att vara borta ifrån mig i mer än tre veckor! 😦  Det kommer att bli så hemskt lång tid, och jag saknar den redan jättemycket! Snyft!

Förmodlingen kommer jag att springa runt i lägenheten och leta efter den många gånger dessa veckor. Jag har ingen reservkamera, inte ens en kompaktkamera! Som jag egentligen också vill ha!

Nu så får jag leta i mina gamla fotoalbum på datorn och sortera och rensa upp gamla dåliga bilder! Egentligen är det ju jättebra att få iordning på alla bilder som ligger hullerombuller i datorn! 🙂  Tur att man kom på något positivt med detta, så bra att man är en positiv person! 😀   Nu blev jag nog allt lite stolt över mig själv ! Hihi.

Måndagens tema hos Helene Allt som är vakkert är denna gång Siluetter! 

Mitt bidrag är snart två år gammal.

Det var en vacker sommarkväll när jag var ute på en lång skön promenad med vovven Zac som denna vackra dagslända poserade för mig!

Fler bidrag hittar ni här: http://helenesblogadresseat.blogspot.com/2012/01/mandagstema-23.html

~ av chralex på 2012/01/16.

10 svar to “Förtvivlad, har separationsångest……….”

  1. Jag kan inte hitta någon siluettbild att bidra med…
    Din bild är fin! Jag blev rent rädd när jag läste rubriken, så var det ”Bara” kameran!

    • Hihihi, ja det är ”bara” kameran som är bortrest! Hoppas nu att de kan fixa den, så att jag kan förbereda mig inför fotograferingen under brorsdotterns bröllop! 🙂

  2. Så nydelig! 🙂 Håper de tre ukene går fort 🙂

  3. Utrolig bra bilde! 🙂

  4. Trollsländor är fascinerande och så fint du fångat den.

    ja uj tre veckor det är lång tid…du får väl ägna tiden åt att städa bland bilderna och förbereda återförenandet när du åter får klicka fast nya vackra saker ;-))

    • Tack! Ja, nu kan jag ägna massor med tid att få iordning bilderna, även kasta bilder som inte är bra, jag har bara fyllt på hela tiden! Det är ju nästan vår när jag får tillbaka min kamera!!!

  5. 3 veckor är ju ganska lång tid, men när det är tillbaka kommer det säkert att bli en massa fina foto.

Lämna en kommentar