Himmelskt 52#

Här kommer mitt bidrag till Himmelskt hos Petunia!

Denna vackra solnedgång såg jag i söndags då jag körde hem ifrån min far och min svampplockning! Jag hann knappt att stanna förrän solen försvann i molntäcket!

Fler bidrag finner du här:  http://petuniablogg.blogspot.com/2011/09/himmelsk-52.html

~ av chralex på 2011/09/30.

8 svar to “Himmelskt 52#”

  1. Gillar bilden och färgerna

  2. fantastisk smukt solnedgang

  3. utrolig vakkert !! for en fargepalett !!

    god helg til deg : )

  4. WOW, vilka färger! 🙂

Kommentera

 
