Ordlös Onsdag: P som i P !

Mitt bidrag till  Ordlös Onsdagstema: P som i P…….

 

Fler bidrag kan man se här: http://zerowordsphoto.wordpress.com/2011/09/27/ordlos-onsdag-v-39/

~ av chralex på 2011/09/28.

18 svar to “Ordlös Onsdag: P som i P !”

  1. En riktigt läcker pianobild! det är dock dax att blåsa ut ljusen ser jag 🙂

  2. P som i …piano 🙂

  3. Nu blev jag förvirrad här hos dig…Ordlös Onsdag med den länken är inte alls 4U2 utmaning….du måste ha skrivit fel…det är andra som har detta temma..rätt ska vara rätt

    P för piano är bra! fin omgivning.

    • P……..rata om hjärnkollaps! Tack för att du P……..åpekade det! Oj vad jag fick till det nu!!!!! 😉 Har ändrat!
      Omgivningen var härlig och konserten var bra, det var Tribute to Queen! Kram

  4. Hahaha, jag hade ALDRIG fattat att det är en flygel, jag som var så himla imponerad över det vackra PIANOT du hade fotograferat! 😉
    Det gjorde du förbaskat BRA!

  5. Hvor smukt og romantisk 🙂 . Flot billede

    http://thatphoto.wordpress.com/wordlessordlos/v39-no39/

  6. Vackert och romantiskt P

  7. Vilken underbar stämning du fått i din bild, like it.

    Sv. Visst är det Kukkolaforsen och kul att någon visste utan att jag skrivit. Vi har ju stugan ute på en ö i samma kommun så det blir den del besök dit.

    • Tack! Jag var uppe vid Kukkolaforsen förra året och fullständigt älskade denna plats, om du kolla lite längre in på min blogg, på min berättelse om Norrlandsresan så finns det några bilder därifrån. Jag blev kär i norra Sverige då! Dit vill jag återvända! Ha en trevlig helg! Kram.

  8. Stämningsfullt piano panorama.

  9. Heisann!

    Er det et piano?

Kommentera

 
