Torsdagstema I like……………..

Torsdagstemat är I like………

http://fotokedjor.blogspot.com/search/label/Torsdagstema

……..och det jag gillar väldigt mycket är att vara ute i naturen och leta skattgömmor (geocaching). Det är så härligt roligt, man hittar nya platser i vår närhet som man inte visste om. 🙂

I lördags var jag ute med vovven i Mellbystrand och gick rundor på Hökafältet och letade cacher. På stigen hittade jag dessa vackra svampar på marken. En av dem liknar ett hjärta. Det var så vackert och det var så skönt i skogen och så fick jag vara tillsammans med min älskade vovve Zac! 😀

~ av chralex på 2011/09/08.

16 svar to “Torsdagstema I like……………..”

  1. vilken fin naturbild!

  2. Hjärtformer i naturen rör vid hjärteroten på något vis. 🙂

    Sv: tranorna tyckte nog att det var för mycket folk i helgen. Annars rastar de ju på ”denna sidan”, dvs norra sidan av sjön när de drar söderut på hösten. Tycker nog att de kan vänta ett par veckor till, så att det får vara lite mer sommar…

  3. Visst är det ljuvligt att kunna vara ute i naturen – oavsett vad man letar efter…! Härlig blid på dina fynd!

  4. Jättefin hjärtsvamp!

  5. I love this composition with these delicious heart-shaped mushrooms, exquisite.

  6. En bild att bli glad åt;-))
    Ha en skön helg;-))

  7. Man upptäcker mycket fint om man går där i skogen och värkligen tittar…

  8. Det blev en läcker bild på mossa, kottar och hjärtformad svamp. 🙂
    Ett roligt fynd. Att gå runt så där i skogen eller naturen kan ge mycket.
    Geocaching har jag inte hört talas om förut!?
    Skattjakt är nog inte min grej.
    Har svårt ibland att hitta mina nycklar. 😉
    Tack för kommentaren, jag avslöjar nog inte gps-adressen…

Kommentera

 
