Vatten!

Idag är måndagstemat vatten hos Helene-allt är vakkert.

Det fick mig att tänka tillbaka till sommaren 2008, då jag var med ett gäng tjejer på vandring ute på Fårö, Gotland. Jag kände en tjej och alla de andra 10 var komplett främlingar för mig. Det var en underbar vecka och jag lärde känna många trevliga människor som kom från olika delar av Sverige. Vi besökte bland annat ”den blå lagunen” Där tvättade jag mina fötter. På lördag åker jag upp till Björkliden och jag lovar nu att jag ska bada fötterna i Silverfallet och sätta in på bloggen efteråt.

~ av chralex på 2011/09/05.

18 svar to “Vatten!”

  1. Det ser härligt ut!

  2. Ser jätteskönt ut!

  3. Mysigt! Men jag vill önska ett inlägg med en bild på hur själva lagunen såg ut!

  4. Smukt.. 🙂

  5. Flott foto! Så klart og fint vann:o)

  6. Satte du spor etter deg?
    Morsomt bilde.

  7. thihi…Det er et sjovt billede og faktisk ret flot !! 😉

  8. Jag vågade inte simma i blå lagunen när jag var där … jag vill gärna se botten för jag simmar uselt … eller försöker simma! 😉

  9. Tänk att få trampa runt i körsbärsblommor! Fin bild! Hoppas du får en fin vandring i Björkliden, och hoppas också att du skriver om det så jag kan läsa. Är lite dålig på de svenska fjällen. Vi ska snart också på vandringssemester, till Cinque Terre i Italien. Ska bli så härligt!

    • Tack! Jag hoppas på en härlig vandring jag med och jag kommer att skriva i bloggen om det efteråt. Hoppas att ni också får en underbar vandring i Italien, det låter härligt! Och hoppas att vädret blir bra! Kram.

Kommentera

 
