Ordlös onsdag!

Mitt bidrag till Ordlös Onsdag, Mitt fordon i närbild!

~ av chralex på 2011/08/03.

28 svar to “Ordlös onsdag!”

  1. Snyggt!!!
    Ser att vi delar tanke ;=)

  2. Ser ut att vara en riktig klenod.

  3. Läckert. Kreativt bidrag!

    • Tack! Det var trevligt att höra, ditt bidrag var oxå läckert! Först kunde jag inte se vad det var men av bildtexten så gick det upp ett liljeholmens! 😉

  4. Och tittar man så ser man dig i Opeln…! 🙂
    En rolig idé!

  5. Snyggt speglat, nyputsat verkar det vara.

  6. Fin bild där även du fick vara med! 🙂

  7. Läckert när du speglades i kromet!

    http://lisasfoton.wordpress.com/category/ordlos-onsdag/

  8. Häftigt och annorlunda tänk här!

  9. Spegelblankt så det förslår … önskar min bil var lika putsad 🙂

  10. Suverent!!!

  11. Va bra – nu blev det ”rätt” och man/vi fick chans att se din fina bild! 🙂

    Varma kvällshälsningar från SoF & tPix på Ordlös Onsdag.

  12. härlig spegling – mmmm jag kör försiktigt tog kortet vid 56 års ålder – en dröm som jag förverkligade!

  13. Kul bild och här syns fotografen med ytterligare ett fordon i bakgrunden. Är det en gammal bubbla som däcken och fälgen sitter på?

  14. En fin bild med många motiv.

Kommentera

 
