Jag har hittat det…………..

…….paradiset!

Ja, det finns, jag har faktiskt nästan luktat på det i dag, eller åtminstone fått reda på att det finns!  Eller……jag har sett skylten dit! 🙂   Ja, det är faktiskt skyltat dit! 🙂

Det är bara att följa stigen, det kanske står en vacker prins i slutet av den.! Vet inte om jag vågar gå dit, får se om jag vågar en dag, vet inte när, inte hur och inte om…….men det finns iallafall och här är beviset!!!!

Men plötsligt så blev himlen orolig, än är det inte dags att gå. Jag måste nog vänta lite!

Med slokande huvud börjar jag traska hemåt, men vände mig om och fick se en underbart uppmuntrande solnedgång! Visst är det romantiskt! 🙂

~ av chralex på 2011/08/01.

8 svar to “Jag har hittat det…………..”

  1. Härlig väg till paradiset, som förmedlas fint med dina bilder.

    Solskenshälsning, från Lissen

  2. Paradiset ÄR en vacker plats.
    Fin bild på hjärtat, det ser ut som det är tagit från en liten höjd. Undras hur det gick till?

  3. Dette tror jeg absolutt er Paradis. Vakre bilder

  4. Fint 🙂

Kommentera

 
