Vandring vid ån

Som vanligt en helgförmiddag så är vi ute och promenerar med vår hund Zack. Och som än mer vanan troget så går vi utmed Smedjeån i närheten där vi bor. Ibland känner man att här är allt så vanligt och inget nytt händer. Men så när man minst anar det dyker det upp något som kan vara värt att sätta linssökaren på.

 Här kommer en kärleksförklaring till sommaren som är så härligt varm och skön. Tänk att en älskog kan likna ett hjärta 😉

Sommaren är skön på flera sätt:-) Till exempel att vinbären håller på att mogna och att det snart är dags att göra gele.

Solen lyser så härligt genom bären. Nästan som man kan se ett foster inuti den.

Nu blir jag sådär fladdrig igen, känner mig som en fjäril 😀 

Det är med lite skräckblandad förtjusning som jag börjar att blogga, vet inte vad man ska skriva om och vet inte hur ni andra som läser upplever mitt blurrande. Ja ja, jag får prova mig fram. Men kul är det!

~ av chralex på 2010/07/20.

6 svar to “Vandring vid ån”

  1. Väldigt vackra bilder, helst den på tomaten…även den siamesiska älgskogen…

  2. Hej .
    Vilka fina bilder!
    Du måste sätta in nått på Zacke också. Kramis Cizz.

  3. Det är bara att babbla på! Att blogga är ju att uttrycka sina tankar. Hur virriga dom än är! 😉 Trodde han/hon verkligen att det var en tomat?? 😀

Kommentera

 
